DLOUHODOBĚ ZLEPŠUJE
EREKCI A SEXUÁLNÍ VÝKONNOSTA,B.

Problémy s erekcí: civilizační problém

Nedostatečná erekce. Choulostivý problém, o kterém otevřeně mluví málokterý muž. Podle průzkumů však podobné potíže každý druhý muž nad 40 let řeší. Mnozí z nich se stydí o svém problému nedostatečné erekce mluvit nebo jej vytlačí a nalhávají sami sobě, že vlastně žádný problém nemají. Do značné míry je to lidské a dá se to považovat za přirozený obranný mechanismus. Myslíte si však, že myšlenky typu stalo se mi to jen párkrát, žádný problém nemám nebo ono se to vyřeší samo od sebe problém nedostatečné erekce odstraní? Desetitisíce mužů naproti tomu začaly jednat a nečekají na to, co udělá slabá erekce s jejich egem nebo vztahem s manželkou, přítelkyní, milenkou. Přestali hledat výmluvy a rozhodli se riziko možného budoucího selhání minimalizovat. Přišli na to, že nemusí problémy s nekvalitní erekcí akceptovat jako neodstranitelnou součást svého života. Zdravý sexuální život pro ně nepřestal být důležitý ani ve čtyřiceti, padesáti a více letech a chtějí jej znovu dostat pod kontrolu. Civilizaci a hektické životní tempo totiž mohou ovlivnit jen částečně, kvalitní erekce však představuje výzvu, se kterou si lze poměrně snadno poradit.

Dobře placené hektické zaměstnání za oázu plnou pohody nemůže vyměnit, s ohledem na hypotéku a další životní náklady, každý. I přesto se však dá udělat pro zkvalitnění erekce mnohé. Můžete začít například u změny životního stylu. Pokud začnete pravidelně cvičit, zvýšíte si šanci na zdravý sexuální život. Statistiky mluví jasně. Stačí si alespoň pětkrát týdne naoordinovat třicet minut středně těžkých cviků a pravděpodobnost vzniku problému nedostatečné erekce se sníží. Poruchy erekce se totiž u mužů, kteří vedou aktivní životní styl vyskytují, v menším měřítku než u těch, kteří rádi zahálí na pohovce a obecně vedou sedavý způsob života. Vhodných forem cvičení je celá řada: rychlá chůze, plavání, posilování, tenis nebo třeba squash. Přiměřenou fyzickou námahou nejenže posílíte svůj organismus, ale muži, kteří trpí nadváhou, vyřeší dva problémy jednou ranou. Výzkumy totiž prokazují, že snížení nadměrné hmotnosti může pomoct zlepšit funkci erekce. Vyplatí se upravit také jídelníček, který by měl obsahovat méně nasycených tuků. Ty se nacházejí například uzeninách, které vytváření ve stěnách cév, rozvádějících krev po celém těle, tukové usazeniny. Tyto usazeniny mohou vést ke vzniku problémů s erekcí, jelikož ucpávají úzké tepénky, které zásobují penis krví. Nadměrná konzumace alkoholu nejen škodí zdraví, ale také může být příčinou poruch erekce. Vliv alkoholu na potenci je dobře znám, a proto jsou problémy s erekcí častokrát označovány jako "pivařské zvadnutí". Nemějte pocit, že musíte změnit svou životosprávu přes noc. Je lepší provádět změny postupně a vydržet u nich. Správná výživa a pravidelné cvičení vám pomohou vést dlouhý, zdravý a sexuálně aktivní život. Nenechte se civilizací zcela pohltit.


* Zdroj: AMAR (prodej doplňků stravy pro dlouhodobou erekci v lékárnách v ČR, 2005 – 2012)